Wystawa artystyczna osób dotkniętych chorobami psychicznymi

30.11. 2019 roku odbyła się wystawa artystyczna osób zmagających się z chorobami psychicznymi. Niepowtarzalne dzieła mogliśmy podziwiać w atrium Urzędu Miasta Legionowo. Każdy artysta poprzez własną twórczość wyraził swoją osobowość, wartości, a także samego siebie w chorobie. Dodatkowo wystawę wzbogacały prace wykonane na warsztatach artystyczno-terapeutycznych w oddziale Poradni Zdrowia Psychicznego Educatio przy ul. Małej 11 w Chotomowie. Prowadząca mgr Kamila Sitkowska razem z uczestnikami tworzyła przedmioty techniką decoupage, czego efekty mogliśmy oglądać właśnie dziś!

Delektowaliśmy się nie tylko zachwycającymi kompozycjami… ale także przepysznym cateringiem “Zdrówko”, zatrudniającym osoby z niepełnosprawnościami. Zdrowa i kolorowa żywność zdecydowanie uprzyjemniała nam czas wystawy.

Ponadto podczas spotkania mieliśmy okazję porozmawiać ze specjalistą Poradni Zdrowia Psychicznego Educatio – psychologiem / psychoseksuologiem, który chętnie dzielił się swoją wiedzą i odpowiadał na każde pytanie. Wystawa artystyczna była także kolejną okazją do nabycia bezpłatnych materiałów psychoedukacyjnych.

Wydarzenie zostało zrealizowane w ramiach projektu “Oparcie w Samodzielności 2019” dofinansowanego z budżetu województwa mazowieckiego. Realizatorem jest fundacja “Psyche – Strefa Pozytywnych Myśli” z ramienia Poradni Zdrowia Psychicznego Educatio.

KOLEJNA EDYCJA JUŻ W PRZYSZŁYM ROKU!

Śledźcie nas na Facebooku oraz Instagramie, aby niczego nie przegapić! Do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu!