Pier(w)si do badań – Barbara Wesołowska-Budka w kampanii społecznej
To już druga edycja kampanii społecznej PIER(w)SI DO BADAŃ, której ideą jest ideą jest propagowanie badań ginekologicznych takich jak USG piersi, czy cytologia wśród kobiet. I tym razem w kampanii nie mogło zabraknąć nas! Psychoklinika przyłącza się do promocji akcji poprzez udział naszej ambasadorki. Barbara Wesołowska-Budka, psychoterapueta, seksuolog i superwizor, została ekspertem i podpowie, jak poradzić sobie z diagnozą nowotworową.
Wystartowała kampania społeczna PIER(w)SI DO BADAŃ. Jej główną ideą jest propagowanie badań ginekologicznych takich jak USG piersi, cytologia wśród kobiet. Rak piersi to jeden z najczęstszych nowotworów w Polsce i na świecie. Dlatego też ważne jest aby regularnie sprawdzać swój stan zdrowia i po prostu badać się.
Jednak co wtedy, kiedy usłyszymy już diagnozę – to rak. Jak sobie poradzić z tą myślą i jak rozpocząć proces leczenia? O tym opowie nasza specjalistka Barbara Wesołowska-Budka, psychoterapeuta, seksuolog i superwizor, która również zaangażowała się w kampanię.
– Tak naprawdę nie ma jednego, najlepszego sposobu na poradzenie sobie z diagnozą nowotworu. Natomiast to co obserwuję i to co obserwują moi koledzy, koleżanki, również psycholodzy i psychoonkolodzy, to jest bardzo ważny punkt – otwartość – mówi Barbara Wesołowska-Budka.
Czym jest otwartość? Zapraszamy do obejrzenia całego video. Link TUTAJ